Fucking,fucking Sandy - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu Fucking,fucking Sandy - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

Fucking,fucking Sandy

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

29 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

Vanavond telefoon van Rijnmondreizen gehad.Wegens 7000 annuleringen iedere dag( Zondag-Maandag-Dinsdag).
Onze vlucht verzet naar Vrijdag.Het kon jammer genoeg niet anders.Dus dat was even balen.Maar aan de andere kant er zijn ook lopers van de marathon die niet meer mee kunnen,omdat er geen stoelen in andere vliegtuieng meer vrij zijn.Dus dan heb ik geluk.
Het plan wat we allemaal wilden doen wordt nu in een paar dagen gepropt.Na de marathon natuurlijk.We nemen ieder een rugzak mee met Redbull,zodat we niet hoeven te slapen en s'nachts gewoon door kunnen gaan. Zo krijgen we het progamma vast wel rond.
Tot de volgende keer..

• 29 Oktober 2012 - 22:18

Marco:

he Helma,

das mooi klote, maar zoals je al gezegd hebt; JE HEBT GELUK !!!!!!!

want je gaat gewoon meedoen, en dat is natuurlijk het aller belangrijkst !!

uiteraard jammer dat het programma behoorlijk gaat afwijken, maar jouw kennende gaat het zeker en vast harstikke leuk worden.

grt,

fam duune

• 29 Oktober 2012 - 23:41

Truus Roels:

Hoi Helma,

Wat is dat ontzettend balen zeg.
    Ik hoop dat je toch alles gepropt krijg in die paar dagen en gelukkig voor jou dat je er in ieder geval naar toe kan gaan.
    Die mazzel heb je in ieder geval,dat pakken ze niet meer van je af.
    Het is je gegund hoor,je heb er hard voor getraind en al heel lang naar uitgegekeken!!

Toi,toi,toi,en.....geniet ervan,groetjes Truus

• 30 Oktober 2012 - 11:26

Dick Vaders:

Hoi Helma,

Hoe is het mogelijk dat net nu...
    Maar alles zal best op zijn pootjes
    terecht komen en dan laat jij ze zelf
    spreken.

Heel heel veel plezier toegewenst
    en geniet met volle tuigen.
    Groets Betsie en Dick

• 30 Oktober 2012 - 11:32

Kobus:

Zeker klote....ben mar aan het werk gegaan haha

• 30 Oktober 2012 - 12:29

Mark En Ida:

Balen hoor! Jammer dat jullie niet een aantal dagen langer mogen/kunnen blijven.. Maar de marathon ga je gewoon lopen en halen en daar gaat het om! Lekker genieten met z'n allen!! Groetjes, Mark en Ida

• 30 Oktober 2012 - 12:53

Toos:

Ik kwam daarnet thuis van m`n werk en vond het erg stil bij de buren, ik dacht YEAH, die zijn toch vertrokken, tot ik je bericht las. BALEN, maar toch een lichtpuntje voor vrijdag. Geef die Sandy een schop onder d`r .......!!!!! voor vrijdag alvast en alweer een goede reis en ga ervoor hè? gr.Toos