New York here we come... - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu New York here we come... - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

New York here we come...

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

01 November 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

Na 3 dagen wachten vertrekken we morgen naar New York.Er is nu weinig wind in New York.12 tot 14 graden en af en toe de zon.De vooruitzichten zijn ook zo.Dus prima weer om de marathon te lopen.De route zou eerst aangepast worden,maar volgens laatste berichten blijft de route hetzelfde.
Morgenavond gaan we kijken waar het benefietconcert is,want Bruce Springsteen,Bon Jovi en Sting treden daar zo wie zo op.
Zaterdag doen we het wat rustiger aan omdat Zondag de marathon is.Na de marathon gaat het feest pas goed beginnen.Ook Maandag gaan we vroeg uit bed en er heel laat ernaar toe om het progamma van de 3 gemiste dagen in te halen.
De cocktails e.d zullen dan zeker lekker smaken.Ik zal ook eens kijken of ze daar geen schrobbelear hebben.Zou erg toevalllig zijn.Maar niet verkeerd.
Jullie worden op de hoogte gehouden als we er zijn.Op naar de marathon en medaille natuurlijk.....

• 01 November 2012 - 19:29

Wilma:

Heel veel plezier en succes, groetjes Jo en Wilma

• 01 November 2012 - 19:39

Toos:

goede reis en geniet ervan
    gr.Nelis en Toos

• 01 November 2012 - 20:36

Anita Hommel:

Goede reis en heel veel succes zondag en geniet van alles om je heen. Groetjes Anita

• 01 November 2012 - 20:48

Adri:

Hoi Helma
    Heel veel succes en plezier daar
    Groetjes Iman en Adri

• 01 November 2012 - 21:04

Amber:

Veel succes mama en geniet ervan samen!
    Ik zal jullie missen!
    Dikke knuffel en kus

• 01 November 2012 - 21:47

Hannie:

Goede reis en maak er iets moois van samen.
    Succes met het lopen Helma.

• 01 November 2012 - 22:02

Maja Vermaas:

Heel veel succes Helma, petje af voor je! Geniet ervan....Groetjes, Maja

• 01 November 2012 - 22:50

Yourie En Leonie:

Heel veel succes en veel plezier. Geniet ervan!

• 01 November 2012 - 23:25

Rini Mathijssen:

He luitjes,
    Top dat jullie eindelijk gaan. Heel veel succes and remember: It's once in a life time.

• 02 November 2012 - 06:49

Jos En Anja:

helma heel veel succes en geniet ervan ik weet dat je hier heel erg naar uit gekeken hebt

• 02 November 2012 - 07:03

Sander:

Toch niet voor niets getraind! Suc6!

• 02 November 2012 - 07:03

Sander:

Toch niet voor niets getraind! Suc6!

• 02 November 2012 - 07:50

Ad En Karin:

Hoi Helma en de rest,

Wat fijn dat het toch nog door gaat voor jullie.
    Ontzettend veel succes met de marathon en natuurlijk heel veel plezier!!!!!

• 02 November 2012 - 08:53

suc6 helma en veel plezier en geniet ervan
    gr theo van t hof

• 02 November 2012 - 15:01

Thea En Albert :

Top dat het er toch van komt , zo zie je maar ................... Laat Jack maar de kuiten goed inmasseren, maar niet te veel anders kom je te laat aan de start. Succes !

• 02 November 2012 - 23:41

Gonny V Opdorp:

kijk net naar het laatste RTL nieuws en zie/hoor dat het niet door gaat van de ene kant terecht van andere kant heel erg sneu voor alle lopers kop op misschien volgend jaar

• 03 November 2012 - 10:17

Truus:

Wat een domper Helma maar ik hoor dat Erben Wennemars een alternatieve loop organiseert voor de Nederlanders lopers!!!Hoop dat jullie toch nog genieten.