foto,s - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu foto,s - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu

foto,s

Door: helma

Blijf op de hoogte en volg helma

10 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Hier de foto's.

• 10 November 2012 - 14:44

Rini Mathijssen:

Prachtige foto's Helma.
    New York is weer wat gestegen o pons prioriteitenlijstje

helma

30 Oktober ga ik naar New York om daar 4 November de marathon te lopen.Na vele kilometers in de polders te hebben gelopen tussen de koeien en schapen.Brug op en brug af.Over alle dijken met zijn hellingen,leek mij de marathon in New York tussen grote gebouwen en de overenthousiaste Amerikanen een grote uitdaging. De marathon in Rotterdam en Amsterdam was ook een geweldige ervaring.Maar van horen zeggen van degene die de marathon in New York hebben gelopen is dit de mooiste marathon van allen. Deze site heb ik aangemaakt voor degene die mij willen volgen en eventueel een bericht achter willen laten.Jullie lezen verder...