Zaterdag en zondag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu Zaterdag en zondag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu

Zaterdag en zondag

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

05 November 2012 | Verenigde Staten, New York

Zaterdag naar time square,top of the rock,rockefeller centre,gebouw new york times gezien.central park doorgewandeld.
Amazing wat een big city.
You see big mama's and big papa's with very fat children.
Fatsoenlijk eten kunnen ze niet.nou kan ik vlug eten,maar ik voelde me met het eten net een schilpad.
Ze zeggen ook vaak sorry tegen je als ze tegen je aanlopen,verontschuldigen ze zich dan omdat ze in je broekzakken hebben gevoeld.
Zaterdagavond hebben we bij ellen stardust gegeten,daar zijn de obers zangeressen zangeressen in spe.
Die door kunnen breken op broadway in een musical.sommige zingen daar de hoofdrol.
Daar ga ik dan met mijn zangtalenten,what a pitty.
Zondag was er een holland loop.yes.
Het central park rondgelopen(hard)very nice.
Dat gaf toch het new yorkse marathongevoel.
S"middags gewinkeld bij een very big winkel(macy's)
Heeft hele old roltrappen.naar levi's geweest en wat ingeslagen.nu gaan we zo aan de steak and we drink something.foto' en film bijgevoegd.





  • 05 November 2012 - 11:07

    Truus:

    Leuke foto Helma en fijn dat je zo geniet.We horen vast al je verhalen wel als je weer terug in Nederland bent.Have fun!!!Groetjes uit Bergen op Zoom

  • 05 November 2012 - 20:03

    Rini Mathijssen:

    Goed om te lezen dat jullie toch van de nood een deugd weten te maken, dat alles onder het motto van "Nu we er toch zijn"

    Volgend jaar nieuwe poging?

    Groeten
    Rini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

helma

30 Oktober ga ik naar New York om daar 4 November de marathon te lopen.Na vele kilometers in de polders te hebben gelopen tussen de koeien en schapen.Brug op en brug af.Over alle dijken met zijn hellingen,leek mij de marathon in New York tussen grote gebouwen en de overenthousiaste Amerikanen een grote uitdaging. De marathon in Rotterdam en Amsterdam was ook een geweldige ervaring.Maar van horen zeggen van degene die de marathon in New York hebben gelopen is dit de mooiste marathon van allen. Deze site heb ik aangemaakt voor degene die mij willen volgen en eventueel een bericht achter willen laten.Jullie lezen verder...

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 6495

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 07 November 2012

Marathon New York

Landen bezocht: