Shit-shit-shit....... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu Shit-shit-shit....... - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van helma - WaarBenJij.nu

Shit-shit-shit.......

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

03 November 2012 | Verenigde Staten, New York

De vliegreis is uitstekend verlopen.geen vertragingen.met het vliegen geen turbulentie.startbewijs opgehaald en naar hyatt place(hotel)gegaan. Toen we net op de kamer waren hoorden we dat de marathon niet doorging.de politiebonden waren in opstand gekomen omdat ze alle agenten voor andere doelen nodig hadden.onderweg naar het hotel waren er stukken weg waartoe stoplichten het niet deden.ook waren burgers er tegenin gegaan.balen,balen en nog eens balen.al die kilometers voor niets getraind zou je zeggen.maar vanmorgen,het is terwijl ik dit typ hier nu 7.30 uur.toegestuurd gekregen vanuit nederland dat erben wennemars een hollandloop aan het regelen was voor de nederlandse lopers.hopen dat het lukt.new york ziet ervoor je bij de skyline bent armoedig uit.slecht onderhouden wegdek.veel onkruid ertussen.veel bouwvallige gebouwen en veel rommel.wat ook nog van het wateroverlast was.alleen de lincontunnel was nog maar open.daar kon je alleen doorheen als je met meer dan 3personen in de auto zat,anders werd je teruggestuurd.dus de plannen voor volgend jaar zijn weer naar new york.startbewijs heb ik al,dat schuift door naar volgend jaar.vandaag gaan we de skyline bekijken.gisterenavond een paar cocktails gedronken om de teleurstelling weg te drinken.dat ging vanzelf........

• 03 November 2012 - 12:41

Piet:

Echt balen Helma.
    Hopelijk gaat die Hollandloop nog door.

Hoe groot is de kans dat zoiets gebeurd, net als jullie er naar toe gaan.....

Veel plezier nog daar.
    En...... 't is vreeeeed

• 03 November 2012 - 13:05

Adri:

Ja Helma dat is zeker balen
    Je hebt er zo hard voor getraind en dan gaat het niet door
    Maar volgend jaar dan maar weer moet je maar denken
    Maak er wat van nu je toch daar bent en neem een cocktail extra
    Wens je een goede vlucht weer naar huis en tot ziens
    Groetjes Iman en Adri

• 03 November 2012 - 13:13

Peter:

Hallo Helma,

Jammer jammer jammer. Zo lang naar toegeleefd en nu gaat het niet door. Wel begrijpelijk. Sterkte en toch nog veel plezier daar.

Groeten, Peter en Jolanda

• 03 November 2012 - 13:37

Anita Hommel:

Hoi Helma, ik kan het mij helemaal voorstellen dat je stevig baalt, onmacht, overmacht, je kan er niets aan doen, zoveel getraind en dan dit, maar jij kan het nog over doen en die mensen die daar getroffen zijn kunnen het niet meer na vertellen. Probeer er nog wat van te maken en kom gezond en heel weer terug. Neem maar een extra cocktail van mij en tot volgende week. Groetjes Anita

• 03 November 2012 - 14:00

Thea En Albert:

Het vele trainen is echt niet voor niets geweest en het komend jaar op niveau houden dan zal je zien dat jij volgend jaar de STER van New York bent. Natuurlijk baal je nu, maar have fun!

• 03 November 2012 - 14:54

Hannie Droogers:

Heel jammer voor je Helma, maar wie weet, wordt die Hollandloop in Central parc nog wat voor je.
    Hopelijk hebben jullie toch nog een paar leuke dagen.
    (Ik heb net de webcam zitten bekijken maar kon jullie niet ontdekken in de eetzaal)

Groetjes aan allemaal,
    Hannie

• 03 November 2012 - 15:38

Dick Vaders:

Beste Helma enSupporters,

Nou dat is echt klote zeg, maar helaas niets meer
    aan te veranderen.
    Ook wij hebben erg meegeleefd en lazen het vanmorgen
    in de krant en na een paar woorden die ik niet wil herhalen,
    dachten we gelijk aan jullie.
    Maak er toch wat moois van en laat ze dan volgend jaar
    maar een poepje ruiken.l
    Veel plezier nog, Betsie en Dick.

• 03 November 2012 - 17:19

Ella:

Wat is dat balen dat het nu toch niet door gaat , die beslissing hadden ze beter eerder kunnen maken , maar volgend jaar beter dit zal zo maar niet nog een keer gebeuren.Maar ondanks alles toch nog veel plezier in New York.
    Gab en Ella.

• 03 November 2012 - 18:39

Jose Prinsen:

hallo helma, da.s goed balen, je moet maar denken, er zijn ergere dingen in de wereld , kijk maar om je heen!!!!! ik hoop voor je dat de hollandseloop door gaat en maak er wat van!
    groetjes, jose (je collega)

• 03 November 2012 - 18:55

Leon Havermans:

Helma en supporters,

Erg jammer maar weet zeker dat je toch nog het beste van gaat maken. Laat die Wennemars maar eens een poepie ruiken.

Wees gegroet,

Leon

• 03 November 2012 - 20:30

Sander:

Hoi Helma,

je hebt dit soort dingen niet in de hand, maar is natuurlijk zwaar teleurstellend!!
    Hopelijk gaat de Hollandloop door!

Geniet in ieder geval van al het andere!!!

Sander en de rest!

• 03 November 2012 - 21:18

Jessica:

hoi helma

jeetje balen zeg voor je,dat de maraton niet door gaat
    mocht de holland loop door gaan dan wens ik je daar veel succes mee.
    probeer er wat leuks van te maken nu jullie daar toch zijn.
    groeten aan iedereen....
    liefs jessica

• 04 November 2012 - 07:51

Paula Pot:

Hey Helma! Ik heb je weblogjes meegelezen en toen ik hoorde dat de marathon niet doorging (wat ergens wel te begrijpen is), baalde ik enorm voor je! Blessure te boven, veel getraind, helemaal naar NY gevlogen... Hoop dat je je toch een beetje hebt kunnen vermaken in NY.

• 04 November 2012 - 19:42

Frans En Margreet:

Hoi Helma,hardstikke jammer voor je,je leeft er naar toe,traint ervoor etc.
    Probeer te genieten van NY !! Groetjes.

• 04 November 2012 - 20:21

Frans:

Wel jammer dat het allemaal niet doorgaat maar met de startkaart voor volgend jaar weet je al wat het doel in 2013 is. Ik hoop dat jullie het nog een beetje leuk hebben daar, net journaal gezien in NL en dan is te zien dat het niet meevalt daar.

Op naar 2013.

groetjes