trainen - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu trainen - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

trainen

Door: helma

Blijf op de hoogte en volg helma

24 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

Afgelopen Zondag de 30 kilometer hard gelopen.Alleen de laatste 3 kilometer stevig doorgewandeld.Verzuurde benen door te weinig water.
Nu even 3 dagen rust.Morgen en Vrijdag gaan we weer.Maar bouwen langzaam af.
Afgelopen Vrijdag voorlichtingsavond gehad van Rijnmond marathon reizen.
Vernomen dat je goed bekeken wordt tijdens de marathon.3 Miljoen toeschouwers.Dan loop je daar als nuchtere Zeeuw.Aangemoedigd door overenthousiaste Amerikanen.
72.000 deelnemers.Van allerlei nationaliteiten.
Zondag ga ik om 7.00 uur weg bij het hotel.Word naar de start gebracht.Ik start pas om 10 30 uur.Er wordt in 3 groepen gestart.
Oranje , blauw en groen.Zit bij de groene groep.
Iedere groep start ook weer in 3 keer.
Voor die tijd kun je in accomodatie wat eten ,drinken en even zitten.Tegen de tijd dat je moet starten ga je de brug op.
Mijn startnummer is 52963.Ik heb een zwart shirt aan met aan de voorkant het vrijheidsbeeld en New York erop.
Op de achterkant staat Helma Hommel met eronder New York 2012(gekregen van Nick voor 50 verjaardag)Dus die hebben we zeker aan.
Van de week nemen we nog door hoe we de vrije tijd gaan doen.
We maken er van tevoren een progamma van.
Dat lezen jullie nog wel.

• 24 Oktober 2012 - 13:26

Jacoline:

´N goeie voorbereiding is ´t aolve werk.
    Succes!

• 24 Oktober 2012 - 14:02

Marco Duune:

he helma,

effe rond gesjoerd op deze website, harstikke leuk, en alvast veel plezier in de voorbereiding tot het moment dat je in die grote mensen masssa als zeeuw mag gaan starten !!!

zet um op heeeeeeeeee...

• 25 Oktober 2012 - 11:05

Anita Hommel:

En geniet er vooral ook van en dat jij het gaat halen dat staat als een pijl boven water, succes meid!