visum - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu visum - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

visum

Door: helma

Blijf op de hoogte en volg helma

25 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

Vandaag ''visum'' aangevraagd voor Amerika.
Nog tips van een loper gehad die ook in New York is geweest.Foto's daarvan had ik al bekeken.
Het vertrek komt steeds dichterbij.De gezonde spanning stijgt.Nog niet ten top.
Al leuke reacties gekeken.Bedankt.

• 25 Oktober 2012 - 14:46

Truus Roels:

Helemaal toppie Helma,heel veel succes.En spanning is goed zolang het gezonde spanning blijft!!
    Zet 'm op.Groetjes uit Bergen op Zoom

• 25 Oktober 2012 - 16:14

Jose Prinsen:

Ik wens je veel succes toe, echt sportief. TOI TOI !
    groetjes uit bergen.

• 25 Oktober 2012 - 16:43

Theo:

veel plezier en suc6 helma , ik volg je

• 25 Oktober 2012 - 16:55

Ella:

We wensen je veel plezier toe in New York, en het gaat je zeker en vast lukken.
    Gab en Ella

• 25 Oktober 2012 - 18:35

Anco:

Heej Helma, als Jack 4x Alpe d'Huez op kan ga jij zeker die Marathon van New York uitlopen in een mooie tijd, veel succes en geniet met volle teugen van de entourage want die schijnt overweldigend te zijn. Groet Anco

• 26 Oktober 2012 - 19:38

Daan:

Hoi Helma , je hebt een goeie voorbereiding gehad zo te lezen , het gaat je dan ook zeker lukken om die Marathon van New York in een mooie tijd te lopen , heel veel succes en geniet er lekker samen met Jack van. Groet Daan