Trainen - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu Trainen - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

Trainen

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

26 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

De training aan het afbouwen.Veel wind vandaag en een stuk kouder.Voor het eerst de lange broek aan.
Nog 1 keer trainen na vandaag in Zeeland.Tussen de koeien en schapen.Over de dijken,brug op brug af.Dat zal straks wel een verandering zijn in New York tussen de wolkenkrabbers.
Alleen daar is het ook brug op brug af.
Daar zal je ook vast geen tractors tegenkomen.Of mestwagens die niet opzij gaan.......
Zouden ze in New York ook zoveel aan de weg bezig zijn als in en rond Vosmeer?
Vanmiddag wegwerpcamera gekocht om met de marathon foto"s onderweg te nemen.Ik weet alleen nog niet waar ik die ga stoppen.In een zak van jas of broek.Tussen bh.We zien wel.
Vna het weekend nog werken.Vanaf Maandag vakantie en bijna naar New York.
Zeker een goed en spotief vooruitzicht.

  • 26 Oktober 2012 - 15:52

    Anouska:

    Hey Helma,

    Dacht nog vanmiddag toen ik je zag, die is de laatste kilometers op Zeeuwse bodem aan het afleggen. Veel succes en vooral geniet ervan.

  • 26 Oktober 2012 - 15:52

    Anouska:

    Hey Helma,

    Dacht nog vanmiddag toen ik je zag, die is de laatste kilometers op Zeeuwse bodem aan het afleggen. Veel succes en vooral geniet ervan.

  • 27 Oktober 2012 - 18:06

    Jessica:

    werk ze nog van het weekend...
    en wij wensen jullie een mooie reis,en veel succes met het lopen van de maraton.
    liefs jan jes en luuk

  • 27 Oktober 2012 - 21:30

    Rachella:

    Helma, heel veel succes en geniet vooral van de mooie prestatie die je daar weg gaat zetten. Het zal overweldigend zijn denk ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

helma

30 Oktober ga ik naar New York om daar 4 November de marathon te lopen.Na vele kilometers in de polders te hebben gelopen tussen de koeien en schapen.Brug op en brug af.Over alle dijken met zijn hellingen,leek mij de marathon in New York tussen grote gebouwen en de overenthousiaste Amerikanen een grote uitdaging. De marathon in Rotterdam en Amsterdam was ook een geweldige ervaring.Maar van horen zeggen van degene die de marathon in New York hebben gelopen is dit de mooiste marathon van allen. Deze site heb ik aangemaakt voor degene die mij willen volgen en eventueel een bericht achter willen laten.Jullie lezen verder...

Actief sinds 20 Okt. 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 6505

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 07 November 2012

Marathon New York

Landen bezocht: