Voorbereidingen. - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu Voorbereidingen. - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen.

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

27 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

Vanavond een progamma gemaakt wat we met de vrije tijd gaan doen die we hebben.Bij aankomst rijden we langs Time Square,Rockefeller centre en Chinatown. .Van Rijnmond reizen maken we Donderdag een rondvaart rond Manhattan. En halen de startbewijzen op.Woensdagavond 31 Oktober gaan we naar de parade van Halloween.
Donderdag 1 November gaan we zelf naar Time Square,Rockefeller centre9top of the rock).s'Avonds gaan we naar een musical.We weten nu nog niet welke maar kijken daar er wel naar.
2 November gaan we naar Ground zero,het vrijheidsbeeld en naar de Brooklyn bridge.
s'Avonds misschien naar de openingsceremonie van de marathon.
Zaterdag is er s'morgens een verkenningsloop in Central Park.
De lopers worden voorbereid voor de finish e.d.
Aan het eind van de middag is er een info. marathon.
s'Middags gaan we winkelen.s'Avonds een pastabuffet.
4 NOVEMBER DE MARATHON.
om 7 uur word ik opgehaald.om 10.30 uur de start. Later lees je wat er allemaal gebeurt is.
Na de marathon een driegangen diner en daarna feesten.Eindelijk weer wat alcoholisch drinken.Met mate natuurlijk ha,ha,......
5 November de krant ophalen waar de uitslag ven de marathon in staat.
Als ik nog een kater heb of moet spugen gaat er maar iemand anders om.
Daarna naar Central Park waar je fietsen kan huren.
s'Avonds naar het Empire state building.
6 November hebben we nog even opengelaten want om15 15 uur gaan we weer terug naar het vliegveld.
Er zal zeker wel meer gebeurem maar dat schrijf ik dan nog wel.

• 28 Oktober 2012 - 11:39

Karin:

Hey bikkel,
    Wat leuk om je zo te volgen joh!!!
    Ben super trots op je,en weet zeker dat je alles eruit zal halen wat erin zit.

Probeer zo veel mogelijk te genieten,maar gezien je programma gaat dat zeker lukken.
    En hele goeie vlucht en veel ongelooflijk veel plezier daar!!,
    Ga ervoor je verdient t oudje hahaha.

Liefs en tot gauw
    Karin xxx

• 29 Oktober 2012 - 08:06

Ad:

Helma
    Succes in New York
    De tijd is niet belangrijk als je hem maar uitloopt en ervan geniet
    Van de overige dagen ook natuurlijk want dat is eigenlijk jullie vakantie
    Probeer zoveel mogelijk te gaan bekijken want je komt daar niet dagelijks
    Lekker eten bij Ellen's Stardust want dat is al een musical op zich
    Groeten en veel plezier voor jullie allemaal

Ad