Oooooooooh my god!!!!!!!! - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu Oooooooooh my god!!!!!!!! - Reisverslag uit Oud-Vossemeer, Nederland van helma - WaarBenJij.nu

Oooooooooh my god!!!!!!!!

Door: Helma

Blijf op de hoogte en volg helma

29 Oktober 2012 | Nederland, Oud-Vossemeer

De vlucht is geannuleerd.Het kan zijn dat we toch nog morgen vertrekken en anders Woensdag.Teveel tegenwind in verband met Sandy.
Vanavond krijgen we er nog een telefoontje over.
Dus we wachten het maar even af.De veiligheid gaat tenslotte voor.
Voor de zekerheid maar een stift in de koffer gedaan waarmee je op textiel kan schrijven.Er zijn toch een aantal bekende Nederlanders aanwezig.Wie weet krijg ik nog een handtekening te pakken.En anders zet ik er zelf maar een paar krabbels op.Weet toch niemand verder.Er is niemand bij van bekend.
Alles is alvast ingepakt.Darr zijn we mee klaar.Nu nog wachten op bericht.Jullie lezen het Bye ,bye..

• 29 Oktober 2012 - 20:03

Rini Mathijssen:

Hoi Helma,
    Onze computer was even uit de lucht en Wies heeft maar een lap top gekocht waarop je berichten kunnen worden gelezen.
    Wel spannend nu de vlucht is gecancelled.
    We volgen nu je verrichtingen en wensen je heel veel succes in the big apple.

• 29 Oktober 2012 - 20:28

Frans En Margreet:

Hoi Helma , da's klote maar komt vast goed , we gaan je volgen heel veel succes

Groetjes Margreet en Frans

• 29 Oktober 2012 - 20:50

Sander:

Hoi Helma,

Hoe vervelend dit ook is, er gaat niets boven veiligheid!!! Hopelijk wordt je voorbereiding niet te veel verstoord hierdoor en kan je woensdag gewoon de lucht in.
    Net als alle anderen gaan ook wij je volgen en je weet het: "Opgeven is géén optie"!

Heel veel succes!!!

• 29 Oktober 2012 - 20:54

Amber:

Echt balen mama! Nu vrijdag pas vliegen :( Hoop dat je zondag kan lopen en geen last heb van pap benen tijdens de marathon. xx

• 29 Oktober 2012 - 21:04

Thea En Albert:

Ja, zoals iedereen zegt DAT IS BALEN!!! Maar let op, het komt goed, na alle vele voorbereidingen mag dit echt niet van je afgenomen worden.

• 30 Oktober 2012 - 20:18

Frans:

Hey Helma

Balen dit, hoop dat het vrijdag nog lukt en dat je geen jetlag hebt zondag, de e-mail adressen zijn bijgevoegd.

Aan: Hans Etienne , Ruud Havermans
    Cc: Paul Timmermans